Reklamacje i zwroty

Na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące reklamacji i zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie internetowym: www.tatameble.pl

1.Zwrot towaru (odstąpienie od umowy przez konsumenta).

Pamiętaj, aby przed dokonaniem wysyłki zwracanego towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami – to Ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu, w związku z tym dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie. Zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów, która zadba o odbiór towaru i dostarczenie go do nas – po Twojej stronie leży właściwe przygotowanie towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi.

Możesz zwrócić towar (odstąpić od umowy) w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania (bez podania przyczyny), w tym celu najlepiej wypełnić formularz dostępny do pobrania tutaj. Właściwe wypełnienie formularza znacząco ułatwi nam przeprowadzenie całej procedury oraz przyspieszy proces, dzięki czemu Twoje pieniądze prędzej do Ciebie wrócą.

Towar odeślij na swój koszt na adres: ul. Warszawska 13, 98-200 Sieradz. Pieniądze za odesłane towary zwrócimy Ci na konto lub w taki sposób, w jaki zostały przez Ciebie wpłacone. Uprawnienie to przysługuje wyłącznie konsumentom. Pamiętaj, że zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane, zgodnie z § 10 pkt 10 Regulaminu Sklepu Internetowego.

2. Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

  • listownie na adres: ul. Warszawska 13, 98-200 Sieradz;
  • mailowo: meble@tata.com.pl

 

3. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie (na adres: ul. Warszawska 13, 98-200 Sieradz), a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

4. Reklamacje towarów

Reklamacje możesz złożyć korzystając z formularza “Rękojmia”.  Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone poprzez odpowiedni automatyczny e-mail (wysłany na Twój adres podany w treści zgłoszenia). Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekazujemy w terminie 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego.  Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.

Jeśli (w porozumieniu z nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem).